تفاوت های میان کفپوش گرانولی رولی و پازلی در چیست؟

کفپوش گرانول رولی

کفپوش گرانول رولی یکی از جدیدترین و مدرن ترین کفپوش های لاستیکی موجود در بازار است که از ترکیب لاستیک و دانه های گرانول تولید می شود. این کفپوش چند منظوره بوده و معمولا برای ورزشگاه ها و محیط های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت و رنگ بندی این محصول متنوع بوده و قابل استفاده در محیط های کودکان و بزرگسالان می باشد. کفپوش گرانول رولی به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی ای که دارد بهترین گزینه برای اماکن عمومی و بیمارستان ها به شمار می رود. از جمله مهم ترین کاربرد کفپوش گرانول رولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کفپوش نمایشگاه، مراکز خدماتی و مراکز تجاری
  • استفاده تخت عنوان عایق دیوارهای ساختمان و کف آن
  • کفپوش صنعتی کارخانه های تولیدی و کارگاه ها
  • زیرسازی فضاهای بازی همچون دو میدانی و تنیس
  • کفپوش سالن های ورزشی همچون والیبال و بسکتبال

_________________________

 

کفپوش لاستیکی رولی

کفپوش لاستیکی نوعی از کفپوش گرانول رولی با تراکم بالا است که کاربردهای بسیاری دارد. شما می توانید نمونه هایی از این کفپوش را در باشگاه های ورزشی، مراکز درمانی، ادارات، اماکن صنعتی و ... مشاهده کنید. این کفپوش ها عمر و ماندگاری بالایی داشته و حداقل تا 10 سال به خوبی عمر می کند و در صورتی که به خوبی به آن رسیدگی شود تا حداقل 30 سال نیز می توانید از مزایا و مقاومت آن بهره مند شوید.

در زیر این کفپوش گرانول رولی یک لایه چسب به کار رفته است تا به راحتی بر روی سطوح نصب شود. این کفپوش به راحتی با کاتر برش می خورد و از این رو قابل نصب بر روی تمامی مکان ها می باشد. کفپوش گرانول رولی بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و با قرارگیری بر روی آن احساس خستگی نخواهید کرد. در هنگام خرید کفپوش پلاستیکی باید کیفیت و مقاومت این محصول را مورد توجه قرار دهید تا محصول مورد نظر بتواند تا مدت های طولانی برای شما کار کند..

 

 

کفپوش گرانول رولی - شرکت فومینو

 

 

 

کاربرد کفپوش گرانولی چیست

کفپوش گرانول رولی به دو صورت کفپوش رولی و کفپوش پازلی تولید و به بازار عرضه می گردد. این کفپوش ها برای ماندگاری نیاز به مراقبت و نگهداری پایینی دارد و باید به صورت مرتب آن را شستشو داده و تمیز کنید. وزن پایین کفپوش گرانول رولی حمل و نقل را راحت کرده و از این رو سرعت نصب این محصول را افزایش داده است. این کفپوش ها کاربردهای بسیار وسیعی در صنایع دارند که به شرح زیر می باشد:

کفپوش

گرانولی از جنس لاستیکی است و نرمی و انعطاف پذیری بالایی دارد به همین دلیل می توان آن را جهت جلوگیری از ضربه در پارک های بازی، مهد کودک ها و باشگاه های ورزشی نصب کرد.

استحکام بالای ‍ کفپوش گرانول رولی و ضربه گیری آن استفاده از این محصول را در کارخانجات و محیط های صنعتی افزایش داده است.

کفپوش گرانول رولی از متریال های بسیار مرغوبی تولید شده است و از این رو می توان با اطمینان کامل آن را در مکان های پرتردد همچون مترو و ساختمان های تجاری استفاده کرد.

مقاومت بسیار بالای این کفپوش ها در برابر رطوبت و اشعه های خورشید امکان استفاده از کفپوش گرانول رولی را در فضای بیرونی و پشت بام ها فراهم کرده است.

 

_________________________

 

کفپوش لاستیکی آجدار رولی

کفپوش لاستیکی آجدار رولی یکی از محصولاتی است که به جهت آج و برآمدگی های موجود بر روی خود در فضای بیرون بسیار رایج شده است. این کفپوش ها از لغزندگی و سرخوردگی جلوگیری کرده و در زمان یخ زدگی و بارش باران هیچ خطری افراد را تهدید نخواهد کرد. در صورتی که به کفپوش گرانول رولی موجود در مهد کودک ها دقت کنید متوجه آج هایی بر روی آن خواهد شد. این آج ها باعث ایجاد محیطی بسیار ایمن برای کودکان می شود. در هنگام خرید کفپوش گرانول رولی آجدار باید توجه داشته باشید که این آج ها استاندارد و مناسب باشد و به صورت کامل ایمنی را در محیط برقرار کند.

 

کفپوش گرانول رولی - شرکت فومینو

 

 

تاثیرات استفاده از کفپوش گرانولی در باشگاه

کفپوش گرانول رولی بالاترین کاربرد را در باشگاه های ورزشی دارد به گونه ای که در برخی موارد این کفپوش ها را با نام کفپوش باشگاهی می شناسند. در کذشته از موکت و یا سایر کفپوش ها برای باشگاه های ورزشی استفاده میشد و از این رو عوارض این ورزش بیشتر از فواید آن بود. ولی با روی کار آمدن کفپوش های مخصوص باشگاه خصوصا کفپوش گرانول رولی محیطی کاملا ایمن خواهید داشت.

کفپوش گرانول رولی یکی از محصولات کاملا استاندارد و تایید شده بوده و می تواند ضربات ناشی از انجام حرکات ورزشی را کاهش دهد. این کفپوش ها کاملا نرم و ایمنی بوده و خطرات ورزشی را به حداقل می رساند. علاوه بر آن کفپوش های موجود بسیار مقاوم بوده و در برابر تردد و پرش آسیبی نخواهد دید. در هنگام خرید کفپوش های گرانولی باید به گواهی استاندارد و بهداشت درج شده بر روی این کفپوش ها دقت کنید. فومینو به راحتی می تواند در راستای خرید انواع کفپوش ها به شما کمک کند. کفپوش های موجود در فومینو با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. جهت سفارش کفپوش گرانول رولی تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

 

_________________________

 

کفپوش گرانولی رولی درجه یک

کفپوش گرانول رولی از از دانه های گرانول و لاستیک ساخته شده است. در واقع این کفپوش ها از ضایعات پلاستیکی و لاستیکی تولید شده و در صنعت کاربرد بسیاری دارد. این ضایعات در کارخانه ها و کارگاه های بسیار بزرگ با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته به تولید می رسد. حرارت دهی به مواد اولیه این کفپوش ها این محصول را بسیار مستحکم و مقاوم خواهد کرد. از جمله مزایای کفپوش گرانول رولی می توان به نصب آسان، وزن پایین، مقاومت بالا در برابر ضربه، انعطاف پذیری بالا، رنگ بندی متنوع، ایمنی بسیار بالا و ... اشاره کرد.

فومینو برای تولید انواع کفپوش های گرانولی از بهترین و عالی ترین مواد اولیه درجه یک استفاده می کند. به همین دلیل کیفیت کفپوش های موجود در این بازار فوق العاده عالی می باشد و می تواند تا مدت های بسیار طولانی برای شما ماندگاری داشته باشد. جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین کفپوش گرانول رولی از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با فومینو تماس بگیرید.

 

کفپوش گرانولی پازلی

 

 

 کفپوش گرانولی پازلی 

شاید شما قصد دارید سالن بدنسازی خود را تاسیس کنید؟ و یا یک ورزشکار خانگی هستید که در پی تجهیز باشگاه خانگی خود هستید؟ یا شاید به دنبال بهترین کفپوش برای کارگاه خود هستید؟ تمامی این ها شما را به یک گزینه می رساند: کفپوش گرانولی!

حال که متوجه شدیم باید برای مقصود خود کفپوش گرانولی بخریم، به بازار می رویم. بعد از جستجوها با این مشکل مواجه خواهیم شد که نه تنها باید درخصوص رنگ، ضخامت و ابعاد کفپوش گرانولی تصمیم بگیریم، بلکه باید بدانیم که کفپوش گرانولی پازلی می خواهیم یا رولی!
چه تفاوتی میان این دو نوع کفپوش گرانولی وجود دارد؟ چرا با فراگیر بودن کفپوش گرانولی پازلی، خیلی از افراد تمایل به خرید کفپوش گرانولی رولی دارند؟ چرا گاها انتخاب میان این دو نوع کفپوش گرانولی سخت می شود؟ و ده ها سوال دیگر که ممکن است در این خصوص به ذهن شما خطور کند. در این پست پاسخ پرسش های خود را خواهید یافت. با این حال اگر در انتهای مطالعه مقاله، هنوز ابهامی برای شما وجود دارد، کافی است از بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

_________________________

 کفپوش گرانولی پازلی 

کفپوش لاستیکی پازلی، همانند کفپوش تاتامی در پازل های مربعی تولید می شود که مهم ترین ویژگی مثبت آن ها حمل و نقل و نصب آسان آن هاست، به گونه ای که خریدار می تواند پس از حمل کفپوش های لاستیکی به محل خود آن ها را با کنار یکدیگر قرار دادن روی سطح زمین نصب کند. البته توصیه هایی نیز در این زمینه وجود دارد که برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله نصب کفپوش گرانولی مراجعه فرمایید.

 

 مزایای کفپوش گرانولی پازلی 

این نوع کفپوش گرانولی فرآیند نصب آسانی دارد و هر فردی با داشتن دانش اولیه می تواند عمل نصب کفپوش گرانولی را برعهده گیرد. در این میان اگر نیاز به برش کفپوش گرانولی داشتید می توانید با کاترهای محکم از پس این مهم برآیید.

از طرفی نصب کفپوش گرانولی پازلی نیاز به هیچ چسب و یا پیچ و مهره ای ندارد و تنها با چفت شدن پازل ها این فرآیند به اتمام می رسد.

 

معایب کفپوش گرانولی پازلی

کفپوش گرانولی عمدتا از کفپوش های فومی مانند تاتامی گران تر هستند. درخصوص نصب این نوع از کفپوش گرانولی گفته شد که فرآیند آسانی است، اما لازم به ذکر است که این فرآیند آسان ممکن است ساعت ها وقت فرد را بگیرد، خصوصا اگر محیط موردنظر بزرگ باشد!

 

کفپوش گرانولی رولی

 

 

 

 کفپوش گرانولی رولی 

 فرض کنید می خواهید یک سالن بدنسازی 500 متری را با کفپوش گرانولی پازلی کفپوش کنید. این یعنی کنار هم قرار دادن 500 پازل گرانولی! گرچه کار آسانی است اما ممکن است چند روز به طول بینجامد.

راه حل مناسب برای رفع این مشکل استفاده از کفپوش گرانولی رولی است. درست است که این کفپوش گرانولی کمی سنگین تر و نصب آن کمی سخت تر است، اما زمان نصب آن با کفپوش پازلی قابل قیاس نیست.

در یک جمله: اگر محیط شما بزرگ است، کفپوش گرانولی رولی بهترین گزینه موجود می باشد.

 

مزایای کفپوش گرانولی رولی

کفپوش گرانولی رولی می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه خرید شود. از طرفی نیاز به برش کفپوش گرانولی را تا حد زیادی پایین می آورد. چرا که شما می توانید قبل از خرید کفپوش گرانولی ابتدا محیط خود را اندازه گرفته و در هنگام خرید، دقیقا رول هایی با آن سایز خریداری کنید.

 

معایب کفپوش گرانولی رولی

این کفپوش لاستیکی بسیار سنگین است و همین سنگینی باعث می شود که فرآیند نصب آن سخت تر از کفپوش لاستیکی پازلی شود. از طرفی دیگر اگر نیاز به جابه جایی محیط خود داشته باشید امکان جابه جایی کفپوش گرانولی نصب شده بسیار پایین است.

 

سخن آخر:

برای تصمیم گیری درخصوص انتخاب یکی از این دو نوع کفپوش گرانولی به دو نکته توجه کنید:

  1.  ابعاد سالن من چه قدر است؟ اگر خیلی بزرگ است کفپوش رولی و درصورت کوچک بودن کفپوش پازلی بخرید.
  2.  اگر زمانی قصد جابه جایی سالن خود را داشتم، اما می خواهم کفپوش گرانولی را نیز به محل جدید منتقل کنم؟ اگر پاسخ مثبت است، کفپوش گرانولی پازلی و درغیر این صورت کفپوش رولی خریداری کنید.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مشاوره و خرید

شماره تلفن همراه:

09120191045 (شیرین آبادی)

محصولات پر فروش
  • کفپوش تاتامی +

    کفپوش تاتامی، کفپوشی است که با استفاده از فوم eva نرم و انعطاف پذیر با قابلیت برگشت پذیری بالا تولید اطلاعات بیشتر
  • فوم بسته بندی +

    فوم بسته بندی تولید شده توسط فومینو بهترین نوع فوم بسته بندی و بهترین فوم محافظ برای بسته بندی ظروف، اطلاعات بیشتر
  • ورق فوم +

    ورق فوم EVA تولید شده توسط فومینو با دانسیته بالا و ضخامت ۱ تا ۳۲ میلی متر در رنگ های مختلف تولید اطلاعات بیشتر
  • ورق فشرده يا سخت +

    ورق فشرده سخت از محصولات فومی تولیدشده توسط فومینو می باشد. ورق فشرده به صورت ورق فوم عرضه می شود اطلاعات بیشتر
  • ورق تی +

    ورق تی از محصولات فومی شرکت فومینو می باشد که زیرمجموعه ورق فوم هستند و دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. اطلاعات بیشتر
  • فوم سايلنت +

    فوم سایلنت در رنگ های سفيد و مشکی و عرض ١٥٠ سانتس متر يا ١٤٥ سانتی متر به صورت طاقه ٥٠ متری تولید اطلاعات بیشتر
  • ديوارپوش و کفپوش مهد كودک +

    کفپوش مهدکودک تولید شده توسط فومینو با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا تولید شده است. اطلاعات بیشتر
  • استپ يوگا +

    استپ یوگا یا تخته یوگا یکی از ابزار های مهم تمرینات یوگا می باشد. شرکت فومینو استپ یوگا را در اطلاعات بیشتر
  • مت يوگا +

    مت یوگا یا یوگا مت که به آن تشک یوگا یا زیرانداز یوگا نیز گفته می شود، به عنوان زیرانداز اطلاعات بیشتر
  • كوسن يوگا +

    کوسن یوگا یکی از ابزار های یوگا می باشد که در ابعاد استاندارد به صورت یک رو اج تولید می اطلاعات بیشتر
  • تشک ایروبیک، تشک ژيمناستيک +

    تشک ایروبیک در رنگ بندی متنوع و شاد و ابعاد مشخص و استاندارد با روکش برزنتی تولید می شود. رو اطلاعات بیشتر
  • فوم پشت چسب دار +

    فوم پشت چسبدار فوم پشت چسب دار یکی از محصولات فومی صنعتی فومینو می باشد که جهت استفاده در موارد اطلاعات بیشتر
  • فوم قطعه سازی +

    فوم با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود میتواند در بسیاری صنایع و محصولات به کار اطلاعات بیشتر
  • ورق فوم +

    ورق فوم ورق فوم یکی از محصولاتی است که در صنعت بالاترین کاربرد را دارد. این ورق در ابعاد و اطلاعات بیشتر
  • فوم رول +

    فوم رول نوعی از فوم می باشد که از فوم EVA تولید شده و استحکام بالا و چگالی مناسبی دارد اطلاعات بیشتر
  • كفپوش گرانولی ( کفپوش لاستیکی ) +

    کفپوش لاستیکی فومینو تولید شده از مواد اولیه درجه ۱ شامل ضایعات لاستیکی خرد شده و یا گرانول خام می باشد، اطلاعات بیشتر
  • دیوارپوش مهدکودک +

    دیوارپوش مهدکودک : در دنيای مدرن امروزی عوامل زيادی بر يادگيری کودکان در محيط های آموزشی تاثير گذار هستند. عواملی چون اطلاعات بیشتر
  • 1