فوم پشت چسب دار ، قیمت فوم پشت چسبدار

 

فوم پشت چسبدار

فوم پشت چسب دار یکی از محصولات فومی صنعتی فومینو می باشد که جهت استفاده در موارد گوناگون از جمله نوارهای آب بندی و درزگیرهای صنعتی و مسکونی، ایزولاسیون لوله های آب سرد و گرم، فوم دور لوله، ضربه گیر درب کابینت آشپزخانه و… به کار می رود. چسب استفاده شده فوم پشت چسب دار، چسب زنده است که بی بو بوده دارای بهترین کیفیت می باشد. فوم پشت چسب دار تنوع بسیاری در ضخامت و چگالي فوم دارد.

فوم پشت چسبدار گونه های متنوعی دارد و می تواند یکی از بهترین فوم برای صنعت کاربرد داشته باشد. این فوم برای درزگیری و آب بندی مورد استفاده قرار می گیرد. چسب به کار رفته در ساخت این فوم بی بو و بسیار قوی است به همین دلیل به راحتی بر روی سطوح می چسبد و هیچ گونه آلرژی و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. ضخامت و چگالی این فوم ها بسیار متنوع بوده و افراد بر حسب نیاز خود می تواند مناسب ترین را خریداری کند.

 

 


برای خواندن مطالب درمورد ورق فوم میتوانید:

 فوم سایلنت پارکت 

فوم پشت چسبدار- شرکت فومینو

 

 فوم عایق پشت چسبدار 

فوم پشت چسبدار یکی از کاربردی ترین محصول در صنعت است که در کفاشی نساجی، نوارهای آب بندی، واشر سازی، دیوار پوش های چسبدار، لرزه گیر، عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی و رطوبتی، صنایع خودروسازی، تجهیزات ورزشی و پزشکی، ضربه گیر درب کابینت و ... کاربرد دارد. برای فوم پشت چسبدار باید از چسب های باکیفیت و مرغوب استفاده کنید تا قابلیت چسبندگی بالایی داشته باشد.

 

برای استفاده از فوم پشت چسبدار باید از کیفیت و ساختار این محصول اطمینان حاصل نمایید. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در زمینه تولید فوم پشت چسبدار در حال فعالیت می باشد. به همین منظور باید این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. فروشگاه فومینو یکی از نمایندگی های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع فوم پشت چسبدار است و شما می توانید با اطمینان کامل فوم مورد نیاز خود را سفارش دهید.

_________________________

 

 فوم پشت چسبدار رولی 

فوم پشت چسبدار رولی یکی از فوم های مرغوب است که در صنایع مختلف خصوصا برای دیوارپوش کاربرد دارد. این فوم دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین بسیاری از مهد کودک ها با استفاده از فوم پشت چسبدار رولی پوشانده شده است زیرا این فروم قابلیت ضربه گیری داشته و می تواند آرامش و امنیت را برای محیط به ارمغان بیاورد. طرح های این دیوارپوش بسیار متنوع بوده و با انتخاب طرح های شاد و کودکانه می توانید فضای شادابی را ایجاد کنید. معمولا فوم پشت چسبدار رولی به صورت متری محاسبه می شود و شما می توانید متنوع ترین طرح را تنها با یک تماس از فومینو سفارش دهید.

 

_________________________

 

 عایق فومی پشت چسبدار 

یکی از مهم ترین ویژگی های فوم پشت چسبدار عایق بودن این فوم می باشد. این فوم پوشش مناسبی در برابر رطوبت، حرارت و سر و صدا است. به همین دلیل این فوم می تواند کاربرد بسیار وسیعی را در صنایع داشته باشد. عایق فومی پشت چسبدار از نظر چسبندگی در سه گروه فوم های پشت چسبدار آنیومی، فوم پشت چسبدار نخی و فوم پشت چسبدار سلولوزی قرار می گیرد. از جمله کاربردهای فوم پشت چسبدار می توان به ایزولاسیون لوله های آب گرم و سرد، فوم دور لوله، درزگیرهای مسکونی و صنعتی، ضربه گیر درب کابینت و ... اشاره کرد. فومینو ارائه کننده بهترین و مرغوب ترین فوم پشت چسبدار در ایران است که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند. شما برای خرید این محصول نیاز به مراجعه حضوری نداشته و برای خرید تنها کافیست سفارش خود را از طریق شماره های موجود در سایت به ثبت برسانید..

 

 


برای خواندن مطالب درمورد کفپوش گرانولی میتوانید:

 

 انوع فوم پشت چسبدار 

فوم پشت چسبدار از جمله محصولاتی است که به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند بر روی تمامی سطوح قرار گیرد. کیفیت ساخت فوم های موجود در فومینو بسیار بالا بوده و ساختاری کاملا اصولی دارد. فوم پشت چسبدار یکی از متنوع ترین فوم های موجود در بازار است که بر اساس کاربردشان در انواع مختلفی تولید می شود که عبارت است از:

 

  • فوم چسبدار EPDM
  • فوم چسبدار EVA
  • فوم چسبدار کراس لینک
  • فوم الاستومریک پشت چسبدار
  • ابر و اسفنج پشت چسبدار

فوم الاستومریک یکی از مدرن ترین و برترین فوم پشت چسبدار عایقی است که می تواند پوشش مناسبی باشد. این فوم جایگزین بسیار مناسبی برای عایق های سنتی است و می تواند مانع از نفوذ رطوبت، حرارت و صوت شود. برای آشنایی بیشتر با قابلیت ها و ساختار هر یک از انواع فوم پشت چسبدار می توانید با کارشناسان فومینو تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

 

 

فوم پشت چسبدار- شرکت فومینو

 

 فوم دیوار پوش رولی 

دیوارپوش رولی یکی از عالی ترین محصولات برای پوشش دهی دیوارها به شمار می رود. معمولا مهد کودک ها و سالن های ورزشی با استفاده از فوم پشت چسبدار پوشانده شده است. این فوم هزینه پایین و ایمنی بالایی دارد و به خوبی می تواند مانع از ایجاد ضربه شود. فوم رول این محصول به راحتی بر روی دیوارها قابل نصب بوده و به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا می تواند آن را بر روی هر زمینه ای اجرا کرد. از جمله ویژگی های اصلی فوم دیوار پوش رولی می توان به سبک و قابل حمل بودن، رنگبندی متنوع، ایمنی و استاندارد بالا، خاصیت ضربه پذیری ایده آل، قابلیت شستشو و ضد آب و ... اشاره کرد. فوم پشت چسبدار بسیار جذاب بوده و دارای تایل های برجسته می باشد و با قیمت مناسبی عرضه می گردد. چسب موجود بر روی این دیوارپوش ها این امکان را به شما می دهد که شما بتوانید بر اساس سبک و سلیقه خود مناسب ترین طرح را انتخاب کنید.در میان طرح های این دیوارپوش طرح سنگ و آجر آن طرفداران بیشتری دارد. فومینو این قابلیت را دارد که متنوع ترین طرح را به دلخواه مشتری تولید کند.

 

فوم پشت چسب دار

 

 نوار فوم پشت چسبدار 

فوم پشت چسبدار یکی از باکیفیت ترین و کاربردی ترین فوم برای درزگیری و عایق کاری می باشد. معمولا چسب های به کار رفته در پشت این فوم ها بسیار باکیفیت بوده و به خوبی بر روی سطوح قرار می گیرد. ضخامت فوم های پشت چسبدار بسیار بالا بوده و شما می توانید بر اساس محل نصب مناسب ترین فوم را انتخاب کنید. فوم پشت چسبدار دارای خاصیت آنتی باکتریالی بوده و با نصب آن به بهداشت محیط کمک خواهید کرد. قیمت فوم پشت چسبدار به دلیل خاصیت و ویژگی های بارز بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و ساختاری کاملا اصولی دارد. شما می توانید با اطمینان کامل فوم پشت چسبدار را تنها با یک تماس از فومینو خریداری کنید.

 

فوم پشت چسب دار

 

فومینو با استفاده از جدیدترین تکنولوژی موجود و با تکیه بر دانش متخصصین خود اقدام به تولید انواع مختلفی از رول فوم پشت چسب در ضخامت و رنگ های متنوع با عرض حداکثر ۱۵۰ سانتی متر کرده است.

فوم پشت چسب دار به صورت رول فوم عرضه می شود و در صنایع متنوعی کاربردهای بسیاری دارد. فوم پشت چسب دار در صنایع کفاشی و سراجی، واشرسازی، کفپوش خانگی ( فوم پارکت ) و … استفاد می شود.

فوم پشت چسب دار

رول فوم پشت چسب دار علاوه بر استفاده در صنایع گوناگون، به صورت دیوار پوش مستقیما به بازار ایران عرضه می شود. این دیوارپوش ها  توسط وزارت بهداشت تایید شده و کلیه مهدکودک ها می توانند از دیوارپوش های فومی جهت حفظ امنیت وآرامش کودکان استفاده کنند. دیواپوش رولی با پوشش فلکسی و در طرح های شاد و متنوع متناسب و هماهنگ با نیازکودکان و همچنین جهت جلوگیری از صدمه و آسیب در محیط بازی مهدکودک ، کلاس های آموزشی و فضاهای ورزشی می باشد.

فومینو توانایی انجام سفارشات جهت  چسب دار کردن انواع و اقسام فوم ها و اسفنج هاي صنعتي شامل فوم پلي اتيلن (PE)، فوم پلي اتيلن شبکه اي شده (XPE)، فوم اتيل وينيل استات (XVA)، فوم نيتريل، فوم پي وي سي  (PVC)، فوم اي پي دي ام (EPDM) و همچنين انواع ابر و اسفنج هاي پلي يورتان را دارد.

اين محصولات به صورت رول فوم، ورق فوم ، قطعات فومی دو بعدي و سه بعدي توليد مي شود.

 

فوم پشت چسب دار در تهران

شرکت تولیدی فومینو با داشتن بیش از 10 سابقه تولید انواع فوم به منظور استفاده در اماکن مختلف مانند باشگاه های ورزشی، مهدهای کودک، زمین های بازی و... از ابتدای فعالیت خود سعی بر این امر داشته تا بخشی از نیازهای محصولات فومی کشور را فراهم کند و از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

این مجموعه با داشتن کادری با تجربه و بروز ترین دستگاه های تولید کننده فوم قادر بوده تا قسمتی از نیازهای داخلی کشور را برآورده کند و همچنین بخشی از محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت و اطلاع از خدمات ما می توانید به آدرس اینترنتی www.foamino.com مراجعه فرمایید و همچنین برای دریافت خدمات حضوری به آدرس : شهر قدس سی متری شورا کوچه آیدین مراجعه فرمایید.

شماره تماس : 09120191045

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مشاوره و خرید

شماره تلفن همراه:

09120191045 (شیرین آبادی)

محصولات پر فروش
  • کفپوش تاتامی +

    کفپوش تاتامی، کفپوشی است که با استفاده از فوم eva نرم و انعطاف پذیر با قابلیت برگشت پذیری بالا تولید اطلاعات بیشتر
  • فوم بسته بندی +

    فوم بسته بندی تولید شده توسط فومینو بهترین نوع فوم بسته بندی و بهترین فوم محافظ برای بسته بندی ظروف، اطلاعات بیشتر
  • ورق فوم +

    ورق فوم EVA تولید شده توسط فومینو با دانسیته بالا و ضخامت ۱ تا ۳۲ میلی متر در رنگ های مختلف تولید اطلاعات بیشتر
  • ورق فشرده يا سخت +

    ورق فشرده سخت از محصولات فومی تولیدشده توسط فومینو می باشد. ورق فشرده به صورت ورق فوم عرضه می شود اطلاعات بیشتر
  • ورق تی +

    ورق تی از محصولات فومی شرکت فومینو می باشد که زیرمجموعه ورق فوم هستند و دارای کاربردهای متفاوتی می باشند. اطلاعات بیشتر
  • فوم سايلنت +

    فوم سایلنت در رنگ های سفيد و مشکی و عرض ١٥٠ سانتس متر يا ١٤٥ سانتی متر به صورت طاقه ٥٠ متری تولید اطلاعات بیشتر
  • ديوارپوش و کفپوش مهد كودک +

    کفپوش مهدکودک تولید شده توسط فومینو با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و دانش روز دنیا تولید شده است. اطلاعات بیشتر
  • استپ يوگا +

    استپ یوگا یا تخته یوگا یکی از ابزار های مهم تمرینات یوگا می باشد. شرکت فومینو استپ یوگا را در اطلاعات بیشتر
  • مت يوگا +

    مت یوگا یا یوگا مت که به آن تشک یوگا یا زیرانداز یوگا نیز گفته می شود، به عنوان زیرانداز اطلاعات بیشتر
  • كوسن يوگا +

    کوسن یوگا یکی از ابزار های یوگا می باشد که در ابعاد استاندارد به صورت یک رو اج تولید می اطلاعات بیشتر
  • تشک ایروبیک، تشک ژيمناستيک +

    تشک ایروبیک در رنگ بندی متنوع و شاد و ابعاد مشخص و استاندارد با روکش برزنتی تولید می شود. رو اطلاعات بیشتر
  • فوم پشت چسب دار +

    فوم پشت چسبدار فوم پشت چسب دار یکی از محصولات فومی صنعتی فومینو می باشد که جهت استفاده در موارد اطلاعات بیشتر
  • فوم قطعه سازی +

    فوم با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فرد خود میتواند در بسیاری صنایع و محصولات به کار اطلاعات بیشتر
  • ورق فوم +

    ورق فوم ورق فوم یکی از محصولاتی است که در صنعت بالاترین کاربرد را دارد. این ورق در ابعاد و اطلاعات بیشتر
  • فوم رول +

    فوم رول نوعی از فوم می باشد که از فوم EVA تولید شده و استحکام بالا و چگالی مناسبی دارد اطلاعات بیشتر
  • كفپوش گرانولی ( کفپوش لاستیکی ) +

    کفپوش لاستیکی فومینو تولید شده از مواد اولیه درجه ۱ شامل ضایعات لاستیکی خرد شده و یا گرانول خام می باشد، اطلاعات بیشتر
  • دیوارپوش مهدکودک +

    دیوارپوش مهدکودک : در دنيای مدرن امروزی عوامل زيادی بر يادگيری کودکان در محيط های آموزشی تاثير گذار هستند. عواملی چون اطلاعات بیشتر
  • 1